Followers

Friday, July 31, 2009

...bersemangat nak buat cheese tart...

camner kak Siti,dh boleh beniaga ke kalo camni...?

ni pulak duta cheese tart...

orang x nampak,tangan jer...tgh bekain batik ngn t-shirt ...

mulanya tak dpt nk bayangkan camner nak buat base tart ni..

nak trim pun kena belajar ngn cikgu kelas kuih...

kena belajar,tak leh tengok2 jer

Lepas jer dari kelas cheese tart rasa macam nak buat jugak petang tu apa yang belajar tadi.Tapi ada bahan2 tak ada.Semangat punya pasal pergi lah Tmn U jap untuk cari blueberry filling,whip cream dll.Kalo buat petang ni esok boleh lah sambil minum2 tu aku promosikan apa yang aku belajar.Seronok juga buat cheese tart ni.Bertambah seronok bila menjadi apa yang diajar.Compare ngn kak siti punya sample,tak jauh bezanya.Boleh lah meniaga lepas ni...

5 comments:

Batrisyia delights cake said...

hwahuahuaa..abislh akak camni..ko dah terror wat cistat..hehehe..tahniah..cop sirim..bole niaga..tp perbaiki lg mutu persembhan..tauu..TQ

Leyza said...

ok kak thankz...
sukanya saya....
kak,
sy igt sy x nk meniaga,sy nk bukak kelas waawawawa...

umi_e said...

slow2 leyza... lama2 akan menjadi lebih baik lagi ;)

mira99 said...

dap sgt cheesetart nih... hehe, bile lg ley rs..nyam2.. huhu..

Leyza said...

oi cik mira sebelah rupanya...
nnt cik leyza bagi 2-3 ulas,
lupa la,
mama dh rasa aritu...
tlupa lak kat anaknya...