Followers

Monday, December 7, 2009

Minum petang arini...

Petang ni minum petang buat curry puff digandingkan dengan secawan nescafe.Kira berat jugak tu.Kalo boleh tahan malam kang tak yah makan nasi.Ini sebenarnya resepi cik mat gebu.Dah lama copy paste kat blog ni tapi baru sekarang dapat buat.Bahan pastry dh lama dok dalam fridge tu dekat setengah tahun ada tu...ni terlanjur nak buat karipap untuk esok aku cuba resepi cmg ni dulu.Kalo tak tak jugak nak buat inti curry ni,memandangkan daging korban berkilo2 dalam fridge tu maka aku gagahi juga untuk buat karipap ni esok.