Followers

Wednesday, December 30, 2009

main-main bc...

Punya la besemangat tengok2 kat blog orang punya cupcake.Nak cuba2 la konon2.Lagipun penah ikut kelas suatu masa dulu.Cc dah siap naik pun agak cantik la xpenuh sangat maupun rendah sangat.Kira dh cantik la tu.Bc nya pun aku dah siapkan mengikut kalor2 yang dikehendaki.Nozelnya macam2 ada,cakap jer nak bentuk apa.Tapi bila semuanya dah siap,hilang semua idea2 bagaimana nak mendeko kannya.Memang xde bakat langsung aku ni.Lepas ni xnak la aku buat lagi.Macam fobia pulak aku ni bila diberi cc dan bc...
Tugas sseterusnya aku serahkan pada bebudak ni...ha buat la apa yang diorang suka...aku surrender...
Last2 apa yang aku buat aku curahkan coklat kat atas cc tadi...habis cerita...

Pastu amek gambar...