Followers

Thursday, December 3, 2009

Majlis Anugerah jugak...

Firjani menerima cenderamata jer sebab masih tak cemerlang...huhuhu

Antara yang menerima cenderamata...


En Thambi Omar pengerusi dan petugas2 PDK begitu menonjol sekali bila mengadakan majlis2 seperti ini...

Dato'Aziz Sapian memberi ucapan...dapat kah beliau ni memahami apa yang diperkatakan dan memahami apa sebenarnya yang kami lalui bersama anak2 istimewa ini...?

Antara jemputan yang hadir...

Mohd Hakim kawan Firjani yang hyper nampak happy jer...
Firjani releks jer,anugerah pun anugerah la...



Semalam di PDK Tun Aminah mengadakan majlis Anugerah Cemerlang untuk pelatih2nya.Tak tahu lah aku apa yang cemerlangnya.Yang aku tahu bebudak ni semua yang dianugerahkan memang bebudak yang tidak bermasalah sangat seperti anak2 aku yang 2 ni,Fara Nabila dan Fathi Firjani.Aku kata begini bukanlah disebabkan anak2 aku tidak dicalonkan sebagai penerima anugerah itu tapi aku cakap apa yang aku nampak.Sebenarnya 2 orang anak yang "teristimewa"aku ni memang merupakan "anugerah" yang tidak ternilai dengan apa2 pun kat dunia ini.Aku redha di atas apa yang Allah kurniakan pada aku dan keluarga....(macam nak masuk slot yg sedih jer aku ni...)...takpela,aku nak juga luahkan di sini sebagai melepaskan kegembiraan aku dan kesyukuran aku padaNYA.Firjani...sejak kebelakangan ini banyak yang ketara aku nampak ada pada perkembangannya.Dia semakin aktif dari terbaring sekarang ni dah pandai duduk dengan sendirinya.Lepas tu bejalan sambil duduk(orang kata mengengsot?) ha dah merata satu rumah dia wt tawaf.Turun katil pun dah pandai.Dari tak pandai nak berdiri dah mula nak berdiri .Sesekali tu dia naik sendiri atas sofa.Dan yang paling aku suka sekali sekarang ni dia dah pandai tepuk tangan(pok amai-amai).Gembiranya aku tak terkata.Mungkin pada orang lain "benda2" seperti ini apa la sangat,tapi pada aku itu juga satu kemajuan atau anugerah.(..kali ni cakap pasal anugerah jer...)...takpe la Firjani,mungkin cikgu2 dan pengerusi tak nampak mende2 tu semua untuk nak dinilaikan dan diberi anugerah pada majlis aritu tapi ibu tetap menganugerahkan Firjani dan Billa sebagai "Anugerah Dunia Dan Akhirat" buat kami sekeluarga...








3 comments:

umi_e said...

salam... semoga anak2 leyza bertambah baik...

AURARASA JOHOR BAHRU said...

berat mata memandang..berat lagi bahu memikul..apapun, semoga kak leyza terus tabah mengharunginya..

Alias Mohd Yusof said...

Depan rakyat mereka berucap berapi-api nak bela rakyat, di belakang mereka berpakat membalun duit rakyat.