Followers

Tuesday, May 26, 2009

minum petang...











5 comments:

umi_e said...

leyza... sedapnya!!!! mintalah sikit karipap tu...

* hantar kat umah adik kak e boleh tak - nanti dia wakilkan makan untuk kak e hehehehehehehehehe

anatahir48 said...

leyza, sungguh menggoda karipap mu itu..bila nak ajak aku makan karipap tu? huhu

norliza abd ghani said...

boleh,boleh kak e,kak e suka karipap kembar kak e pun mesti suka jgk...kasi alamat special delivery...

norliza abd ghani said...

ana,nnt kita gader2 aku bwk la karipap tu.ko oder la sekali boleh aku buat lebih...

Eine Frau aus Botnang said...

Salam kenal Kak Lyza, wahhh cantekkkknya karipap diaaaa!! Kalau compare dgn kita, rupa kita punya tak elokk sgt!!Kak Lyza punya macam buat kat kilang rupa, bentuk, saiz suma sama! Super ok!! Kalau kita dok dekat, harus order 100 keping!!