Followers

Friday, November 13, 2009

Meeting KRT Meranti...

Puan Hanaliza sedang menyemak penyata kewangan 2009...
Pembentangan akaun 2009 oleh bendahari Puan Wan Som...(jiran terbaik sebelah umah)
Orang meeting,meeting la..aku kenyit cek kiah suh amek gambar aku pulak dengan bakul buah yang cek som bawak...


...biasa la kan muka makcik2 ni kat blog aku.Sebenarnya diorang ni suka muka diorang kuar kat blog aku ni pas tu tegelak sendiri ngan anak2 diorang.Tak kira la apa orang lain nak kata.Blog aku kan?...suka aku la apa aku nak tulis atau kuar kan...Gambar ni adalah masa meeting petang tadi oleh AJK Jiran Wanita di tempat aku.Saja aku mengoferkan agar meeting ni diadakan di rumah aku.Selalunya meeting dibuat kat Balai xtvt.Tapi kalo buat di Balai memang aku tak dapat hadir sebab kat umah xde orang yang nak tunggu anak2..tu yang buat meeting kat umah aku...antara yang dibincangkan termasuklah xtvt korban nanti iaitu pada raya haji yang ke-3 hari ahad...


0 comments: